مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-31سياسي

داماد وزیر سابق در پرونده فساد 36 میلیون دلاری


طبق حکم قطعی دادگاه، شعبه 15 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 32 تهران (اقتصادی) مکلف است سریعاً نسبت به اتخاذ تصمیم شایسته قانونی در ارتباط با موضوع اتهامی 3 فرد پیرامون پرداخت تسهیلات 36 میلیون دلاری در بانک پارسیان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، خبر تبرئه شدن علی دیواندری، مدیرعامل پیشین بانک های ملت و پارسیان طبق حکم شعبه سوم دادگاه رسیدگی به جرایم اقتصادی و قضاوت اسدالله مسعودی مقام، روز گذشته منتشر شد.

در حکم صادره شده از سوی دادگاه مذکور، بیان شده است که با پرونده سازی سه نفر که یکی از آنها ابر بدهکار بانکی و دیگری داماد یکی از وزرای دولت قبل است، این فساد حادث شده است.

دادگاه در بخشی از حکم مذکور تاکید می کند: شعبه 15 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 32 تهران (اقتصادی) مکلف است سریعاً نسبت به اتخاذ تصمیم شایسته قانونی در ارتباط با موضوع اتهامی این 3 نفر پیرامون پرداخت تسهیلات 36 میلیون دلاری در بانک پارسیان اقدام نماید .

این سه نفر از شیوه ها و اهرم های غیرقانونی و نامشروع برای فرار از قانون و برداشت از بیت المال بهره جسته اند و دستِ کم در یک فقره، 36 میلیون دلار از منابع بانک پارسیان را به یغما برده اند و در زمانی که علی دیواندری در فرایند تحقیقات و رسیدگی قضایی می کوشید که اثبات کند بدهکاران باید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داماد وزیر سابق در پرونده فساد 36 میلیون دلاری

داماد وزیر سابق در پرونده فساد 36 میلیون دلاری