مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:122022-05-31سياسي

همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی با موضوع جهاد تبیین و روایتگری با سخنرانی حاج عظیم ابراهیم پور، - همایش خادمان راهیان نور دانشجویی با حضور گسترده دانشجویان و سخنرانی جانشین سابق قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی با موضوع جهاد تبیین و روایتگری با سخنرانی حاج عظیم ابراهیم پور، جانشین سابق قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) و راوی دوران دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

ابراهیم پور در این مراسم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در سوم خردادماه افزود: ایشان در این دیدار خطاب به جوانان فرمودند که خرمشهر ها در پیش است و جوانان باید خود را برای فتح این خرمشهر ها آماده کنند.

جانشین سابق قرارگاه خاتم الاوصیا با بیان اینکه جبهه حق و باطل از زمان خلقت انسان بوده است، تصریح کرد: نشانه موجودیت ما، مقابله با جبهه باطل تا زمان ظهور است.

وی اضافه کرد: مدل جنگیدن ما در دنیا مدل جدیدی بود، مدل تن در برابر تانک که جز با تفکر انقلابی نمی شد با این تفکر از کشور و ولایت دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

همایش بزرگ خادمان راهیان نور دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد