مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-31اقتصادي

رفع مشکل 920 میلیارد ریالی تعهد ارزی حاصل از صادرات شرکت نفت پاسارگاد


رفع مشکل 920 میلیارد ریالی تعهد ارز حاصل از صادرات مرتبط با سال 1397 شرکت، از اولویت های بنیادین تیم مدیریت جدید بوده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل نفت پاسارگاد مسعود اسفندیار با اعلام اینکه رفع موانع تولید، صادرات و بهره وری از اصلی ترین اولویت های شرکت است افزود: ظرفیت اسمی تولید؛ 3 و نیم میلیون تن قیر در سال است که در سال های اخیر مجموعه، با بیست تا سی درصد ظرفیت فعال بوده، اما اولویت اساسی تیم مدیریتی جدید بازکردن گره های کوری است که در دوره های گذشته بر دست و پای این شرکت بسته شده است.

اسفندیار تصریح کرد: نفت پاسارگاد یک مجموعه خصولتی است و تعدد و تکثر بخشنامه های ارزی، بانکی و مشکلات مربوط به نحوه فروش و صادرات، باعث غیر رقابتی شدن تولیدات این شرکت به نسبت رقبای بخش خصوصی شده و بر همین اساس بخش عمده ای از سهم بازار طی سال های گذشته نصیب رقبای بخش خصوصی شده است.

  وی؛ یکی از  برنامه های تیم مدیریتی جدید را فعال کردن شرکت های زیر مجموعه و بهره وری از ظرفیت های موجود عنوان کرد.

  مدیر عامل نفت پاسارگاد در خصوص رفع  مشکل تعهد ارزی نیز گفت: در گام نخست، به محض اطلاع از موضوع تعهد ارز حاصل از صادرات سال 1397، رفع مشکل  مزبور را در اولویت اقدام قرار دادیم و با پیگیری های لازم، نسبت به برگزاری جلسات متعدد با مدیران ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل 920 میلیارد ریالی تعهد ارزی حاصل از صادرات شرکت نفت پاسارگاد

رفع مشکل 920 میلیارد ریالی تعهد ارزی حاصل از صادرات شرکت نفت پاسارگاد