مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-31اجتماعي

کریدور بزرگراهی کامیاران- کرمانشاه باید تا شهریور تکمیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در نشست شورای ترافیک استان به بهره برداری کامل از بزرگراه کامیاران - کرمانشاه تا هفته دولت تأکید و اظهار کرد: شرکت زیرساخت موظف است آن بخش از این بزرگراه را که تکمیل شده، هر چه زودتر زیر بار ترافیک ببرد و بقیه مسیر را هم تا هفته دولت به طور کامل به بهره برداری برساند.

وی گفت: بهره برداری از این جاده به کاهش تصادفات و ترافیک در مسیر محوری کرمانشاه - کامیاران بسیار کمک می کند.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سختگیری لازم در صدور گواهینامه رانندگی برای افراد متقاضی تاکید کرد و گفت: افرادی که برای دریافت گواهینامه اقدام می کنند حتما باید هم آموزش کافی ببینند و هم یک آزمون استاندارد از آن ها گرفته شود تا در آینده حادثه آفرین نباشند.

 امیری مقدم با اشاره به لزوم برخورد قاطع با رانندگان حادثه آفرین، عنوان کرد: پلیس باید این رانندگان قانون شکن که جاده ها را ناامن می کنند، شناسایی کند و علاوه بر اعمال جریمه، مدتی آن ها را از رانندگی محروم کند و برای آن ها آموزش های تکمیلی در نظر بگیرد.

 وی به تعطیلات نیمه خرداد هم اشاره کرد و افزود: در تعطیلات پیش رو بی گمان شاهد حضور مسافران زیادی در سطح استان خواهیم بود و دستگاه های مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور بزرگراهی کامیاران- کرمانشاه باید تا شهریور تکمیل شود

کریدور بزرگراهی کامیاران- کرمانشاه باید تا شهریور تکمیل شود