مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-31حوادث

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بهمیی


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی با بیان اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمیی نخواهیم داد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری فارس از بهمیی، فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

فرزین جمشیدی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مرجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان بهمیی به مرحله اجرا درآمد.

  وی افزود: با برگزاری گشت ها و تور های بازرسی در ورودی و خروجی شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می شود.

جمشیدی با بیان اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمیی نخواهیم داد گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمیی آغاز شد و تا آخر سال جدید ادامه خواهد داشت که در این طرح با مخلان امنیت ، برهم زنندگان نظم عمومی ، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بهمیی

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در بهمیی