مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-31سياسي

صمت ایلام: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداریم


تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداشته و راهی پیدا کنیم تا بتوانیم با رعایت قوانین بالادستی اجازه ندهیم تولید در استان به رکود بیانجامد.

- رضا محمدرحیمی مدیرکل صمت ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: برای تثبیت اشتغال و توسعه باید محرک های تولید جریان داشته باشند و اجازه تعطیلی محرک تولید را نباید داد.

وی اظهار داشت: پشتیبانی از تولید و تسهیل در امور آن وظیفه ای فرا دستگاهی است و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای همه قانونی و لازم الاجرا است.

رییس سازمان صمت ایلام تاکید کرد: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداشته و راهی پیدا کنیم تا بتوانیم با رعایت قوانین بالادستی اجازه ندهیم تولید در استان به رکود بیانجامد.

محمدرحیمی اضافه کرد: شهرک صنعتی، بانک ها و دستگاه های تخصصی باید قبل از صدور جواز تاسیس و فعالیت یک واحد با در نظر گرفتن همه جوانب مشکلات را برای مجری ارزیابی کنند تا در مسیر تولید سرمایه گذار دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: برخی از فعالیت های اقتصادی از جمله ساخت مسکن پیشران توسعه و نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، به همین دلیل باید برای سرمایه گذارانی که در این مسیر فعالیت می کنند، همکاری لازم اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمت ایلام: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداریم

صمت ایلام: تمام تلاش ما این است گره را از پیش پای تولید برداریم