مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-31اقتصادي

چه آینده ای در انتظار صنعت تاکسی های اینترنتی است؟


آخرین بار کی برای گرفتن تاکسی دست تان را بلند کردید؟ به لطف تاکسی اینترنتی دیگر کمتر چنین اتفاقی می افتد و در عرض چند دقیقه تاکسی دم در منزل آماده حرکت است.

به نظرتان دلیل این همه محبوبیت تاکسی آنلاین چیست؟ بی تردید سهولت رزرو تاکسی آنلاین و کاهش ترافیک سنگین جاده های شهری بی تأثیر نبوده اند.

اما چه آینده ای در انتظار این صنعت است؟ آیا در همیشه روی یک پاشنه می چرخد یا باید منتظر چالش های جدیدی باشیم؟ گسترش تاکسی اینترنتی در سراسر دنیا با توسعه اپلیکیشن های رزرو تاکسی، کسب وکاری پدید آمد که تا حد زیادی در وقت و هزینه های مسافران و رانندگان تاکسی صرفه جویی می کرد و تاکسی اینترنتی در کشورهای مختلف جهان گسترش یافت.

اپلیکیشن های تاکسی آنلاین روز به روز بیشتر در کشورهای آسیایی و آمریکایی و اروپایی جا می افتند و در کشورهایی مثل ایران، ویتنام، مالزی، چین و هند با افزایش استفاده از گوشی های هوشمند، کاربران بیشتری به استفاده از خدمات تاکسی آنلاین روی می آورند.

امروزه بسیاری از شرکت های تاکسی رانی فعالیت های خود را از طریق برنامه های تلفن همراه گسترش داده اند و در کنار بخش سنتی، بخش خدمات آنلاین را هم راه اندازی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه آینده ای در انتظار صنعت تاکسی های اینترنتی است؟

چه آینده ای در انتظار صنعت تاکسی های اینترنتی است؟