مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:222022-05-31سياسي

پایان رقابت 10 تیم استارت آپی در حوزه حمل و نقل ریلی/ 7 ایده برگزیده و حمایت شدند


« پی مد » و «ریل بارو» دو تیم دوم: « ریل گیم» و «سیف بار» دو تیم سوم: «همبازی» و « سفر مترو» و از تیم «متروکالا» به عنوان تیم شایسته تقدیر، - برگزیدگان: دو تیم اول: پی مد و ریل بارو دو تیم دوم: ریل گیم و سیف بار دو تیم سوم: همبازی و سفر مترو و از تیم متروکالا به عنوان تیم شایسته تقدیر، قدردانی شد.

یک رویداد استارت آپی حوزه حمل و نقل ریلی کشور همزمان با نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته با حضور دانشجویان، متخصصان ، اساتید حوزه کارآفرینی ، کارآفرینان برتر و نماینده شرکت های سرمایه گذاری از 3 الی 6 خرداد ماه به همت شرکت میلاد نور و دانشگاه آزاد اسلامی و با حمایت ویژه شرکت فولاد لجستیک و سایر حامیان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرنا به نقل از ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، سی و هفتمین رویداد استارت آپی حمل و نقلی شو با حضور 100 نفر از جوانان فعال در حوزه فناوری در قالب 10 تیم در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در طول این رویداد فناورانه و دانش بنیان، شرکت کنندگان در قالب تیم های تخصصی با هدف خلق یک محصول اولیه (MVP) و شرکت در این فرآیند آموزشی تجربی طی سه روز به صورت فشرده به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت 10 تیم استارت آپی در حوزه حمل و نقل ریلی/ 7 ایده برگزیده و حمایت شدند

پایان رقابت 10 تیم استارت آپی در حوزه حمل و نقل ریلی/ 7 ایده برگزیده و حمایت شدند