مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:272022-05-31حوادث

توزیع 23 هزار قلم کالا، تجهیزات حفاطتی و اطفای حریق در استان های کشور


فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت:در سال گذشته 23 هزار قلم کالا، تجهیزات حفاطتی و اطفای حریق در استان های کشور توزیع شد.

- سرهنگ رضا اکبری در حاشیه بازدید از جنگل های منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سالانه بخش عمده ای از آتش سوزی ها کشور در کهگیلویه وبویراحمد رخ می دهد به همین دلیل در زمینه توزیع تجهیزات اطفای حریق به استان توجه شده است.

وی بیان کرد: در زمینه کنترل عرصه منابع طبیعی برای جلوگیری از حریق به تقویت بحث ناوگان خودرویی و موتوری در کشور توجه ای ویژه ای شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه امسال اعتبارات ویژه ای برای بخش تقویت تجهیزات اطفای حریق منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در نظر گرفته شده، تصریح کرد: برای رفع کمبود نیروهای حفاظتی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز تلاش های لازم انجام شده است.

اکبری عنوان کرد: به دنبال این هستیم با تعامل مسوولان دستگاه های اجرایی ذیربط، علاوه بر افزایش نیروهای یگان حفاظت، هوشمند سازی عرصه های منابع طبیعی نیز با جدیت بیشتری عملیاتی شود.

وی گفت: برای رفع مشکل کمبود نیرو ی حفاظتی کارگروهی در سازمان تشکیل شده تمام استان ها را در بحث آمایش نیروهایی ها رصد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 23 هزار قلم کالا، تجهیزات حفاطتی و اطفای حریق در استان های کشور

توزیع 23 هزار قلم کالا، تجهیزات حفاطتی و اطفای حریق در استان های کشور