مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-31حوادث

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در مازندران


رییس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در استان خبر داد و گفت: متهمان در اقرار به جرم خود اعتراف کردند که 47 عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سامع خورشاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از هموطنان مسافر به مراجع قضایی و انتظامی استان مازندران مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کارپلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا تیمی فنی از کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و متوجه شدند مالباختگان چندی پیش از دوره گردهای شهرهای توریستی ، اقدام به خرید کرده اند.

رییس پلیس فتا مازندران ادامه داد: با بررسی ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفای آن ها مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال وی جمع آور گردید.

خورشاد با بیان اینکه متهمان ضمن اقرار به جرم خود اعتراف کردند که 47 عدد عابر بانک کارت شهروندان را کپی و با آن ها لوازم خانگی خرید کرده اند، گفت: کارشناسان مبلغ سرقت شده از حساب های بانکی مالباختگان را 6 میلیارد ریال برآورد کرده و در حال برسی می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در مازندران

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری در مازندران