مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-31سياسي

عملیات اجرایی تعریض محور پردیسان- ورجان آغاز شد


مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن محور پردیسان-ورجان در آستانه سالروز ولادت حضرت معصومه(س) با حضور استاندار و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمد صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در مراسم آغاز عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن محور پردیسان- ورجان، طی سخنانی اظهار کرد: محور بزرگراهی و جدید قم- کهک، از تپه سلام جاده اراک آغاز می شود و بعد از عبور از عرض رودخانه و  پردیسان به ورجان، کهک و روستای دستگرد ختم می شود.

وی طول محور بزرگراهی جدید قم- کهک را 28 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در فاز اول این طرح، با توجه به اولویت مسیر، قطعه پردیسان- ورجان به طول 13 کیلومتر چهار خطه می شود که امروز با حضور استاندار قم و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی وارد فاز عملیاتی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز کرد: با توجه به تردد و شلوغی محور پردیسان- ورجان و تحمیل خسارت جانی و مالی به مردم، چهار خطه کردن این بخش از محور جدید، از اولویت اساسی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بعد از ارتقای شهر کهک، به شهرستان و با توجه به این که این بخش از استان قم، منطقه هدف گردشگری است، تأمین زیرساخت های حمل و نقلی، جاده ای، دسترس پذیری و تسهیل آمد و شد و ایمنی آن از مأموریت های اصلی این اداره ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی تعریض محور پردیسان- ورجان آغاز شد

عملیات اجرایی تعریض محور پردیسان- ورجان آغاز شد