مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:222022-05-31حوادث

نوجوان 15 ساله بوشهری با پیامک ثنا 850 میلیون به جیب زد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ مهدی قاسمی امروز ظهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری تخصصی کارآگاهان سایبری در پلیس فتا مرکز استان، نوجوانی که به صورت حرفه ای اقدام به طراحی سایت و لینک جعلی سامانه ثنا و ابلاغ قضایی می کردد، شناسایی و در یکی از شهرستان های استان دستگیر شده است.

  رییس پلیس فتا استان بوشهر اضافه کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا و ادعای آنان مبنی بر وصول پیامک با سرشماره شخصی در قالب ابلاغ قضایی و سامانه ثنا که از حساب تعدادی از این افراد پس از ورود به لینک جانمایی شده در پیامک، مبالغی برداشت و به سرقت رفته بود، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اقدامات شبانه روزی افسران پی جوی جرایم سایبری پلیس فتا استان و ردیابی سرنخ های دیجیتال مجرمانه، در نهایت هویت متهم کلاهبردار شناسایی و با هماهنگی قضایی، در یکی از شهرستان های استان دستگیر و به همراه تجهیزات هوشمندی که با آن ها مرتکب جرم می گردید به پلیس فتا دلالت گردید.

  این مقام انتظامی اظهار کرد: این نوجوان 15 ساله که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شده بود با مشاهده مستندات و مدارک گردآوری شده پلیس، بناچار لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که پس از طراحی سایت فیشینگ و لینک جعلی سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 15 ساله بوشهری با پیامک ثنا 850 میلیون به جیب زد!

نوجوان 15 ساله بوشهری با پیامک ثنا 850 میلیون به جیب زد!