مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:322022-05-31سياسي

سند اعتلای 10ساله نقشه راه بسیج است


فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه تمامی رده های اقشار بسیج باید به برنامه سند اعتلای 10ساله بسیج توجه جدی کنند، گفت: این سند که مورد تایید رهبری هم قرار گرفته نقشه راه بسیج در انجام امور است لذا باید تمامی رده های بسیج اقشار به این سند توجه و بر همان منوال عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جلسه هم اندیشی مسؤولان بسیج اقشار سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات مجتمع یاس با بیان اینکه باید اقدامات بسیج در همه رده های اقشار برای مردم بازگو شود، اظهار کرد: بسیج دارای ظرفیت بسیار خوبی در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، کشاورزی و صنعتی است و به این منظور استکبار از تمام اهدافش برای کمرنگ جلوه دادن اقدامات این نهاد مقدس فعالیت می کند.

وی با اشاره به مهمترین اهداف بسیج در کشور گفت: محرومیت زدایی، حل مشکلات سازمان ها و کمک به محرومین استان لذا فقط نباید به ارائه گزارش به مسؤولان اکتفا کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در تمامی رده های اقشار بیان کرد: در امور اقشار 17 سازمان با ظرفیت های مختلف وجود دارد که هر کدام دارای نخبگان بسیار زیادی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند اعتلای 10ساله نقشه راه بسیج است

سند اعتلای 10ساله نقشه راه بسیج است