مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-31اقتصادي

استاندار تهران: درخواست شرکت برق درباره تغییر ساعت کار ادارات در حال بررسی است


اصل موضوع تغییر ساعت ادارات در تهران در مورد مکاتبه شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری برای کاهش مصرف انرژی بوده و این اتفاق جدیدی نیست اما در حال بررسی آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزایر فارس از تهران، محسن منصوری استاندار تهران روز سه شنبه در حاشیه برگزاری چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در برخی از سایت ها و شبکه های مجازی از قول مجموعه استانداری خبرهای ضد و نقیضی از کاهش یا افزایش ساعت کاری ادارات استان تهران پخش شده است که درست نیست.

ویگفت: دولت مصوبه ای در خصوص مدیریت مصرف برق در اختیار استانداری قرار داده و پیرو آن مکاتبه ای بین شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری انجام شد که در حال بررسی آن هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در حال کارشناسی این درخواست هستیم، بیان کرد: رسیدگی به درخواست شرکت توزیع برق استان تهران در دست کار است و نتیجه حاصله با هماهنگی دولت اعلام و اطلاع رسانی می شود.

منصوری بیان کرد: تهران استانی معمولی نیست که استانداری تصمیم بگیرد و فقط ادارات تابعه تحت تاثیر قرار گیرند، در تهران هر تصمیمی گرفته شود کل دولت، وزارت خانه ها و سازمان های ملی دخیل هستند و برای اتخاذ هر دستوری باید با دولت هماهنگی کلان صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: درخواست شرکت برق درباره تغییر ساعت کار ادارات در حال بررسی است

استاندار تهران: درخواست شرکت برق درباره تغییر ساعت کار ادارات در حال بررسی است