مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-31اقتصادي

نسل جدید کشاورزی، راه کار مدرن نجات زمین برای رفع محدودیت منابع


غذای بیشتر و بهتر، افزایش تنوع غذایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی و بالارفتن بهره وری نیروی کار می تواند با استفاده از فناوری های مدرن در کشاورزی محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، غذای بیشتر و بهتر، افزایش تنوع غذایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی و بالارفتن بهره وری نیروی کار می تواند با استفاده از فناوری های مدرن در کشاورزی محقق شود.

اما اینها تنها مزیت استفاده از کشاورزی مدرن نیستند؛ در واقع مهم ترین هدفی که ترویج کنندگان این نوع از کشاورزی در دنیا دنبال می کنند؛ پاسخ به دغدغه اصلی دنیا به کمبود منابع انرژی به خصوص آب است.

کره زمین در حال از دست دادن منابع خدادای و طبیعی است که میلیاردها سال در اختیار بشر بوده اما به دلیل رشد فزاینده جمعیت و عدم استفاده درست از آنها، رو به اتمام هستند و این رخداد قریب الوقوع، می تواند تداوم نسل بشر را به خطر بیاندازد.

به همین دلیل کارشناسان و دغدغه مندان در تلاشند تا راه های حفظ منابع باقی مانده در طبیعت را جستجو کنند و راهی پیش پای انسان وامانده از این تهدیدات بگذارند.

تامین آب و غذا مهم ترین و اصلی ترین نیازی است که جامعه بشری دارد که اگر راهی برای بیراهه استفاده بیش از حد از منابع در دنیا پیدا نشود، زنگ خطر نابودی زمین و همه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل جدید کشاورزی، راه کار مدرن نجات زمین برای رفع محدودیت منابع

نسل جدید کشاورزی، راه کار مدرن نجات زمین برای رفع محدودیت منابع