مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-31سياسي

کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد متروپل دارد؟/سازمان نظام مهندسی به رسانه ها گزارش دهد


زلزله سی سخت و خسارت به واحدهایی که افتتاح نشده دچار خسارت شدند بیانگر این موضوع است که در کهگیلویه و بویراحمد متروپل هایی وجود دارد که قبل از اینکه حادثه ناگواری را رقم بزنند شناسایی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حادثه تلخ فروریختن ساختمان متروپل در آبادان گرچه همه مردم ایران را داغدار مرگ هموطنانمان کرد اما تلنگری شد تا به اهمیت ایمن سازی ساختمان ها و توجه به ضوابط ساخت و ساز بیش از گذشته پی ببریم .

بعد از این حادثه تلخ رسانه ها از سازمان نظام مهندسی کشور خواستند لیست ساختمان های نا ایمن را ارائه کند که قرار شد ظرف یک ماه آینده لیست ساختمان های ناایمن ارائه شود.

از طرفی هیات دولت طی نامه ای به استانداران بهره برداری از ساختمان های ناامن را ممنوع کرده است که بیانگر اهمیت این موضوع است.

اما بعد از این حادثه تلخ سوالی که در اذهان مردم کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده اینکه چه تعداد ساختمان مانند متروپل در استانی که روی گسل زلزله است وجود دارد؟ در زلزله 5.

6 ریشتری سال 99 سی سخت به این موضوع پی بردیم که متروپل ها در کهگیلویه و بویراحمد کم نیستند، ساختمان هایی افتتاح نشده فرو ریختند.

کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به حادثه تلخ ساختمان متروپل آبادان گفت: پذیرفته نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد متروپل دارد؟/سازمان نظام مهندسی به رسانه ها گزارش دهد

کهگیلویه و بویراحمد چه تعداد متروپل دارد؟/سازمان نظام مهندسی به رسانه ها گزارش دهد