مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:372022-05-31اقتصادي

تغییر ساعت ادارات اجرایی می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص تغییر ساعات ادارات نوشت: استانداران کل کشور بنا به پیشنهاد شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق در استان ها، - سخنگوی صنعت برق گفت: تغییر ساعات ادارات به تنهایی می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال بررسی است و امید است به زودی ابلاغ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در خصوص تغییر ساعات ادارات نوشت: استانداران کل کشور بنا به پیشنهاد شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق در استان ها، برای تغییر ساعت کار اداری اقدام خواهند کرد.

یعنی ادارات کار خود را یک تا دو ساعت زودتر از قبل آغاز و زودتر به پایان خواهند رساند تا ساعت اوج مصرف یعنی 12 تا 17 وسایل سرمایشی ادارات به طور کامل خاموش شود.

این اقدام به تنهایی می تواند 1000 تا 1200 مگاوات صرفه جویی در پی داشته و امکان تأمین پایدار انرژی برای سایر مشترکان را فراهم کند، اکنون این موضوع در حال بررسی است و امید است به زودی ابلاغ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت ادارات اجرایی می شود؟

تغییر ساعت ادارات اجرایی می شود؟