مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:072022-05-31اقتصادي

تعاونی مسکن، ترفندی که به باغ شهرها وجهه قانونی می بخشد


ماجرای اختصاص 150 هکتار از زمین های شهر صدرا به کارمندان شهرداری و تغییر کاربری آنها به باغ شهری خبری است که در هفته گذشته در فضای مجازی خبرساز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، زمین هایی که گفته می شود در یکی از بهترین نقاط این شهر قرار دارد و جهت ساخت باغ شهری هر قطعه به ارزش 15 میلیارد تومان به کارمندان شهرداری صدرا واگذار شده است.

پیگیری ماجرا از سوی شهردار صدرا اینگونه نشان می دهد که این قطعه زمین در محدوده باغ شهرهای متعلق به برخی ادارات استان فارس واقع شده و به همین دلیل برای ساخت باغ شهری به گونه ای جهت تبدیل به احسن مجوز تغییر کاربری گرفته است.

بهزاد پرنیان درباره این موضوع، به خبرنگار فارس گفت: سال 97 تعاونی مسکن شهرداری یک قطعه زمین را از مالکان که متعلق به گویم هستند خریداری کرد اما اختلاف با شرکت عمران سبب شد ماجرا کش دار شود.

شهردار صدرا افزود: از آنجا که شرکت عمران نسبت به این زمین ها ادعای مالکیت داشت، از طریق روند قانونی در مراجع قضایی بدوی و تجدیدنظر، کار را دنبال کردیم و اعتراض شرکت عمران هم رد شد و زمین به تعاونی مسکن اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه این زمین در محدوده باغ شهری های دیگر ادارات است، گفت: از نظر شهرداری چنین زمینی نمی تواند به فضای سبز تبدیل شود و لذا شهرداری از محل درآمد این زمین ها که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی مسکن، ترفندی که به باغ شهرها وجهه قانونی می بخشد

تعاونی مسکن، ترفندی که به باغ شهرها وجهه قانونی می بخشد