مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-31حوادث

جان باختن مادر و نوزاد در حادثه واژگونی پژو در دیر


مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر از کشته شدن 2 نفر و مصدوم شدن 4 نفر در حادثه واژگونی خودرو پژو در جاده بردخون به آبکش خبر داد.

- حسین ناظمیان پور مسئول اورژانس شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: ظهر امروز با اعلام به مرکز پیام فوریت های پزشکی شهرستان دیر مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در محور بردخون به آبکش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس 115 بردخون و دروداحمد به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تیم اورژانس 115 بردخون به محض رسیدن به محل حادثه با بررسی وضعیت حیاتی مصدومین به ارایه خدمات اولیه درمانی و فوریت های پزشکی پرداخته و خانم 39ساله که احتمال خونریزی داخلی داشته به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل می شود.

مسئول اورژانس 115 شهرستان دیّر افزود: در حین اعزام حال مصدوم وخیم و ایست قلبی تنفسی می شود که با توجه به نزدیکی به مرکز خدمات جامع سلامت آبدان به این مرکز منتقل و عملیات احیا با حضور پزشک و کادر درمان مرکز و تکنسین های پایگاه فوریت های پزشکی انجام می شود.

ناظمیان پور گفت: پس از انجام عملیات احیا مصدوم به همراه 2 تکنسین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منتقل که در مسیر مجدداً حال مصدوم وخیم و عملیات احیا تا رسیدن به بیمارستان ادامه یافت اما به دلیل شدت صدمات به اندام های داخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن مادر و نوزاد در حادثه واژگونی پژو در دیر

جان باختن مادر و نوزاد در حادثه واژگونی پژو در دیر