مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 17:222022-05-31سياسي

اهدای بیش از 11 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: سال گذشته با شناسایی نیازمندی های ضروری مددجویان بیش از 11 هزار کالا به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان را در حوزه حمایت های اجتماعی این نهاد اعلام کرد و اظهار داشت: 11 هزار و 384 مورد از اقلام مورد نیاز زندگی خانوارهای تحت حمایت در سال گذشته تأمین و به خانواده ها اهدا شده است.

وی با بیان اینکه این اقلام بر اساس محرومیت مناطق و پس از شناسایی نیاز خانواده‍ ها، تهیه می شود، ادامه داد: در طول سال با پیگیری و شناسایی لوازم ضروری خانواده های تحت حمایت در مناطق سردسیر و گرمسیر استان، اقلامی از جمله کولر، بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون تأمین می شود.

زارع با اشاره به مشارکت مردم نیکوکار استان، افزود: بیش از 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات این نهاد با هم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری برای تهیه این اقلام تأمین و پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح های حمایتی این نهاد، گفت: هم استانی های عزیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 11 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی

اهدای بیش از 11 هزار قلم لوازم ضروری زندگی به مددجویان اصفهانی