مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:072022-05-31بين الملل

ارائه نسل سوم صنعت آموزش در ایران با تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان


یک موسسه آموزشی با تکیه بر ظرفیت های دانش بنیانی و ارائه نسل جدیدی در آموزش و یادگیری، توانست در سال 2022 جزء 100 رهبر تحولگرای دنیا قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، میلاد محمد حسینی با اشاره به دریافت جایزه بین المللی جهانی در حوزه آموزش اظهار کرد: در سال 2019 میلادی توانستیم توسط موسسه جیفل آمریکا حائز رتبه برتر و دریافت هدیه بین المللی شویم و در بین 50 سازمان آموزشی خلاق جهان قرار گرفتیم.

این مدیر یک شرکت دانش بنیان و این روند تا سال 2022 نیز ادامه داشت و توانستیم جایزه 100 رهبر تحولگرا در صنعت آموزش که در آمریکا برگزار شده بود را به خود اختصاص دهیم.

در ادامه حامد محمدحسینی با اشاره به تاریخچه ای از فعالیت موسسه بیان برتر گفت: پیش از سال 2019 بر روی پروژه های متعددی که بیشتر بر روی آموزش متمرکز است کار کردیم و نسل جدید آموزش با ایده پردازی متخصصان موسسه بیان برتر بومی سازی شده است.

این آموزش ضمن بومی سازی، بسیاری از ضعف های گذشته خود را برطرف کرد و آموزش ها به صورت گام به گام به دانشجویان ارائه می شود.

در ادامه این طرح گسترش یافت و به عنوان نسل های جدید آموزش در جهان مطرح شد و اکنون ایران در نسل دوم آموزش قرار دارد چرا که از ابزار آلات و سیستم های کمک آموزشی برای ارائه خوراک به مخاطبین استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه نسل سوم صنعت آموزش در ایران با تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان

ارائه نسل سوم صنعت آموزش در ایران با تکیه بر ظرفیت های دانش بنیان