مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:222022-05-31اقتصادي

نظارت پایدار بر بازار با استفاده از ظرفیت های مردمی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: ما معتقد هستیم آن چیزی که می تواند به بحث نظارت های ما بر بازار دوام دهد و به پایداری نظارت کمک کند استفاده از ظرفیت های مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مجتبی دهقان پور اظهار داشت: یکی از اقداماتی که ما انجام دادیم راه اندازی سامانه ای بود که در آن سامانه مردم می توانند قیمت ها را رصد کنند و انواع مختلف تخلفی که می تواند در بازار شکل بگیرد را گزارش کنند.

این مسئول با بیان اینکه متناظر با آن یک خط ارتباطی برقرار کردیم، افزود: چیزی که می تواند ارتباط ما را با مردم مستمرا تقویت کند یک راه ارتباطی است که متداول ترین شکل آن خط تلفن است که مردم می توانند اگر تخلفی در بازار کالای کشاورزی است را به شماره 32172020 اعلام کنند.

  وی با اشاره به اینکه از قبل ظرفیت هایی در حوزه نظارت بر بازار وجود داشته است از جمله خط 124 که به صورت شبانه روزی است، ابراز کرد: یکی دیگر از کارهایی که در بحث استفاده از ظرفیت های مردمی انجام شده به طور مشخص به کار گیری بسیج اصناف و اتاق اصناف است.

  او با بیان اینکه معتقد هستیم که صنوف ما در حیطه های مختلف فعالیت، افرادی هستند که غالباً معتمد و دلسوز هستند و سعی می کنند با مردم همراهی کنند، اضافه کرد: در طرح مردمی سازی یارانه ها به کرات مواردی را می دیدیم که خود فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت پایدار بر بازار با استفاده از ظرفیت های مردمی

نظارت پایدار بر بازار با استفاده از ظرفیت های مردمی