مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:522022-05-31اقتصادي

توسعه طرحهای معدنی سنگان خواف نیازمند 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: اجرای طرحهای توسعه معدنی در منطقه سنگان خواف واقع در جنوب این استان، برای 2 سال آینده نیازمند 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف،  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث یکی از شعب بانکی در منطقه سنگان خواف اظهار کرد :اجرای طرحهای توسعه معدنی در منطقه سنگان خواف واقع در جنوب این استان، برای 2 سال آینده نیازمند 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است که توسعه سرمایه گذاری در این منطقه نیازمند تقویت زیرساختهای منطقه در بخشهای حمل و نقل، فرودگاه، ریلی، محورهای مواصلاتی و خدمات غیر صنعتی است.

امیر رضا رجبی گفت : باید مانند الگوی منطقه عسلویه بستر جذب و مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای منطقه سنگان خواف افزایش یابد و بخشهای تامین کننده مالی مانند سیستم بانکی از سرمایه گذاران این بخش حمایت کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه منطقه سنگان خواف با توجه به ذخایر موجود خود توانایی تامین سنگ آهن صنایع فولادی کشور را تا 50 سال آینده دارد، تصریح کرد: برای توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری این بخش باید به توسعه زیرساختها توجه خاص داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه طرحهای معدنی سنگان خواف نیازمند 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است

توسعه طرحهای معدنی سنگان خواف نیازمند 400 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری است