مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:222022-05-31اقتصادي

5.5 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه درمان


اکنون در کشور به برکت نظام مقدس اسلامی 73 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه های اجتماعی ( 50 درصد تامین اجتماعی و 23 درصد سایر بیمه ها) هستند و در بیمه درمان 100 درصد جامعه تحت پوشش هستند.

- اکنون در کشور به برکت نظام مقدس اسلامی 73 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه های اجتماعی ( 50 درصد تامین اجتماعی و 23 درصد سایر بیمه ها) هستند و در بیمه درمان 100 درصد جامعه تحت پوشش هستند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح بیمه درمان، 5.

5 میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، میرهاشم موسوی روز سه شنبه در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سردشت افزود: اکنون در کشور به برکت نظام مقدس اسلامی 73 درصد جمعیت تحت پوشش بیمه های اجتماعی ( 50 درصد تامین اجتماعی و 23 درصد سایر بیمه ها) هستند و در بیمه درمان 100 درصد جامعه تحت پوشش هستند.

وی ادامه داد: مردمان این دیار رنج دوران دیده اند تا نام ایران عزیز اسلامی بدرخشد لذا خدمات و رفاه اجتماعی ارائه شده امروز نیز جبران بخشی از این مقاومت و ایثارها است.

موسوی با تاکید بر اینکه توزیع عادلانه خدمات و امکانات از اهداف مهم سازمان است، اظهار کرد: رویکرد جدیدی که دنبال می شود توسعه خدماتی به لحاظ زیربنایی و زیرساختی و توسعه درمان با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5.5 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه درمان

5.5 میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه درمان