مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-31پزشكي

جراحی موفقیت آمیز تعویض و ترمیم سه دریچه قلب در کاشان


رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: عمل جراحی پیچیده و نادر تعویض و ترمیم سه دریچه قلب، با موفقیت کامل در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، ابوالفضل شجاعی، رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیمار آقای 73 ساله که مبتلا به بیماری نارسایی سه دریچه قلب شامل تنگی شدید دریچه های میترال و آئورت و نارسایی شدید دریچه سه لتی قلب بوده و به علت مراجعه دیرهنگام به پزشک، دچار افت شدید قدرت انقباضی قلب و کاهش آن به 20 درصد شده بود، با نظر متخصصین قلب و عروق و جراح قلب این مرکز، کاندید عمل جراحی شد.

وی با اشاره به اینکه عمل جراحی قلب بیمار به علت افت قدرت قلب، بسیار پرخطر و حساس بود، افزود: تیم جراحی قلب این مرکز در یک عمل موفقیت آمیز توانستند در کوتاه ترین زمان ممکن، این بیمار را همزمان تحت عمل جراحی تعویض دریچه میترال، دریچه آئورت و ترمیم دریچه سه لتی قرار دهند.

شجاعی با بیان اینکه این نوع عمل از اعمال پیچیده و سخت جراحی قلب است، تصریح کرد: بیمار پس از عمل جراحی با علائم حیاتی پایدار و هوشیار از اتاق عمل خارج و جهت گذراندن دوران نقاهت و درمان به بخش آی سی یو قلب منتقل شد تا روند درمان خود را تا بهبودی کامل طی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی موفقیت آمیز تعویض و ترمیم سه دریچه قلب در کاشان

جراحی موفقیت آمیز تعویض و ترمیم سه دریچه قلب در کاشان