مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-31سياسي

پایانی بر بلاتکلیفی در صنعتی ترین منطقه آزاد کشور/ کیانی مدیرعامل منطقه آزاد ارس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، مجید کیانی به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس منصوب شد تا پایانی بر بلاتکلیفی قلب تجارت آذربایجان باشد.

این حکم به تصویب شورای عالی مناطق آزاد کشور و تایید ریاست محترم جمهور رسیده است.

مجید کیانی متولد 1360 در تبریز و دارنده مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه تبریز و عضو هیات علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه جامع امام حسین(ع) است.

در سوابق مدیرعامل جدید منطقه آزاد ارس عضویت در هیات مدیره قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و برخی هلدینگ های تخصصی این قرارگاه، هیات مدیره شرکت جهاد توسعه منابع آب ایران، شرکت جهاد توسعه سیلوها، رییس مرکز تحقیقات و خودکفایی، مدیرعاملی چندین موسسه و شرکت های بزرگ وابسته به قرارگاه و همچنین مدیریت شرکت مهندسین مشاور ایمن سازان در حوزه تونل و مترو  و مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور در حوزه نفت،گاز و پتروشیمی دیده می شود.

مجید کیانی جزو مهندسان نخبه و مدیران موفق آذربایجانی است که در 15 سال اخیر مدیریت پروژه های مهم در کشورهای همسایه را برعهده داشته و در داخل کشور نیز مدیریت طرح و اجرای پروژه های مترو در شهرهای مختلف کشور از جمله تبریز، ساخت پروژه های ابنیه و بیمارستانی، تونل های انتقال آب و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانی بر بلاتکلیفی در صنعتی ترین منطقه آزاد کشور/ کیانی مدیرعامل منطقه آزاد ارس شد

پایانی بر بلاتکلیفی در صنعتی ترین منطقه آزاد کشور/ کیانی مدیرعامل منطقه آزاد ارس شد