مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 21:222022-05-31اقتصادي

آثار عدم استقراض از بانک مرکزی در آمار نقدینگی فروردین ماه پدیدار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی در روز دوم بیست و نهمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت سرمایه در گردش برای بنگاه های اقتصادی، - اصغر ابوالحسنی گفت: تلاش می کنیم که دولت کمتر نیاز به استقراض از بانک مرکزی پیدا کند که آثار این عملکرد اخیر را می توان در آمار نقدینگی پایان فروردین 1401 به نسبت اسفند 1400 ببینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی در روز دوم بیست و نهمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت سرمایه در گردش برای بنگاه های اقتصادی، تاکید کرد: باید در بخش توسعه هم عملکرد خوبی داشت چرا که تامین سرمایه در گردش یعنی آنچه که در اقتصاد داریم؛ اما مگر که آنچه داریم کافی و وافی است؟ وی با تاکید براینکه دولت سیزدهم همراه با بانک مرکزی شده است و گفتگو های مرتبی داریم تا با هم برنامه های کلان را تنظیم کنیم، افزود: بر این اساس شاهد منضبط تر شدن دولت هستیم به نحوی که سال گذشته بدهی تنخواه خود به ما را تسویه کرد و در سال جاری نیز به دنبال تنخواه نبوده است.

ابوالحسنی ادامه داد: در واقع تلاش می کنیم که دولت کمتر نیاز به استقراض از بانک مرکزی پیدا کند که آثار این عملکرد اخیر را می توان در آمار نقدینگی پایان فرورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار عدم استقراض از بانک مرکزی در آمار نقدینگی فروردین ماه پدیدار شد

آثار عدم استقراض از بانک مرکزی در آمار نقدینگی فروردین ماه پدیدار شد