مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 22:422022-05-31حوادث

انهدام باند سارقین منزل در اسلامشهر


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: باند سارقین منزل در شهرستان اسلامشهر با بیش از 20 فقره سرقت، دستگیر و منهدم شد.

- سرهنگ علی آقا کارخانه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: باند سارقین سرقت از منازل شهروندان در اسلامشهر با بیش از 20 فقره سرقت دستگیر شدند.

کارخانه افزود: در پی تماس شهروندان و تشکیل تعدادی پرونده سرقت از منازل در سطح شهرستان اسلامشهر، مامورین پلیس اداره آگاهی این شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام تحقیقات فنی و پلیسی سرنخ هایی از سارقین منازل به دست آوردند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع و ایجاد نظم و امنیت در منطقه بیان کرد: مامورین دایره مبارزه با سرقت با رصد اطلاعاتی 2نفر از سارقین را شناسایی و متهمین را در مخفیگاهشان دستگیر کرده، در بازرسی از مخفیگاه این متهمین تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط شد که در تحقیقات اولیه متهمین به سرقت بیش از 20 فقره سرقت از منازل شهروندان در نقاط مختلف شهر اسلامشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با تاکید بر ضرورت استفاده شهروندان از وسایل پیشگیری از سرقت و ارتقاء ایمنی در ساختمان ها گفت: اعضای این باند 5 نفره که ساکن یکی از شهرهای اطراف اسلامشهر هستند، با استفاده از ابزار و ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقین منزل در اسلامشهر

انهدام باند سارقین منزل در اسلامشهر