مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 00:122022-05-31سياسي

دبیر جدید ستاد اقامه نماز استان قم معرفی شد


حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور با حضور در شورای اقامه نماز استان قم، حجت الاسلام علی عرب پور را به عنوان دبیر این شورا معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست شورای اقامه نماز استان قم با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و جمعی از مدیران کل استان قم شب گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در این شورا با بیان اینکه از زحماتی که مسئولان ستاد اقامه نماز کشیدند خدا تشکر می کند، گفت: قرآن و روایات به ما گفته اند کار غیراساسی ممنوع است بنابراین همیشه باید کار خود را اساسی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه از صد کشور طلبه در قم هستند و قم در مسیر تردد بیش از 15 استان است، گفت: نگاه ما به قم باید کلان باشد و تجربه نشان داده است که اگر امکانات را در قم زیاد کنیم زائر زیاد می آید بنابراین باید در قم زائرسرا ساخته شود.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه باید کاری کنیم که گرایش به قم زیاد شود، افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها امام زاده ای هستند که امام معصوم فرموده اند فدای دخترم و این جمله را فقط پیامبر(ص) به حضرت زهرا سلام الله علیها گفته بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر جدید ستاد اقامه نماز استان قم معرفی شد

دبیر جدید ستاد اقامه نماز استان قم معرفی شد