مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 01:222022-05-31سياسي

نماینده اهواز: رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند


قطعا ایشان کلیت مجلس را برای سال سوم مجلس انقلابی و پای کار معرفی کردند و گزارشی هم که توسط رییس مجلس داده شد مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت.

- قطعا ایشان کلیت مجلس را برای سال سوم مجلس انقلابی و پای کار معرفی کردند و گزارشی هم که توسط رییس مجلس داده شد مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری، گفت: می توان گفت ایشان برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند.

سید کریم حسینی در رابطه با بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایشان، بیان کرد: مقام معظم رهبری توصیه های بسیاری در این دیدار داشتند، ولی متاسفانه به همه آنها توجه کافی نمی شود، اما قطعا ایشان کلیت مجلس را برای سال سوم مجلس انقلابی و پای کار معرفی کردند و گزارشی هم که توسط رییس مجلس داده شد مورد توجه حضرت آقا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه می توان گفت مقام معظم رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند، تصریح کرد: بخش بعدی فرمایشات ایشان در رابطه با همراهی و همکاری با دولت و پشتیبانی از دولت است که دارد کارهای بزرگی در بخش اقتصادی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند

نماینده اهواز: رهبری برای سومین سال مدال افتخار را به مجلس یازدهم دادند