مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 06:322022-06-01سياسي

خلیج فارس بستک را سیر آب می کند


تامین آب شرب مورد نیاز افزون بر 76 هزار نفر در 2 شهر و 39 روستای شهرستان بستک با احداث 66 کیلومتر خط انتقال از خلیج فارس پایدار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستک، مدیرعامل آب و فاضلاب کشور به همراه رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده غرب هرمزگان از روند انتقال آب خلیج فارس به شهرستان بستک بازدید کردند.

مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: جمعیت ساکن در طول خط انتقال پروژه باید فاز به فاز از آن بهره مند شوند.

اتابک جعفری افزود: در اجرای خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان بستک ضروری است با فاز بندی پروژه، بخشی از جمعیت هدف به آب آشامیدنی دست پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه از جمله طرح های بزرگ آبرسانی است که جمعیتی بالغ بر 76 هزار نفر در 2 شهر و 39 روستا از اجرای آن بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان نیز اظهار داشت: برای بهره مندی شهرستان بستک از این پروژه باید 66 کیلومتر خط انتقال احداث شود.

عبدالحمید حمزه پور افزود: احداث هفت مخزن به همراه ایستگاه های پمپاژ مجزا بخشی دیگر از عملیات است و پروژه در مجموع 540 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گفته وی، این پروژه در قالب 2 فاز عملیاتی خواهد شد که در فاز نخست شهر جناح و روستاهای مسیر از آب شرب پایدار بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس بستک را سیر آب می کند

خلیج فارس بستک را سیر آب می کند