مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:172022-06-01اقتصادي

اختصاص 40 میلیارد از سفر رییسی به گیلان برای میراث فرهنگی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان جهانی با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان افزود: بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت استفاده از ساختمان های تاریخی در سطح شهرستان ها به عنوان موزه اظهار کرد: یک کارخانه چای سازی قدیمی به عنوان موزه طبیعی چای در نظر گرفته شده است.

  وی با اشاره به راه اندازی موزه ابریشم در استان گیلان گفت: بنای سردار امجد در شهر تالش که به عنوان نماد این شهر محسوب می شود نیز به عنوان موزه شهدا و باستان شناسی در نظر گرفته شد.

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان افزود: بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار برای میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اختصاص داده شد که در حال ابلاغ است و اکنون طرح توسعه موزه های استان را در دست اقدام داریم.

  جهانی با اشاره به اقدامات انجام شده مربوط به موزه رشت تصریح کرد: تاکنون حدود هشت میلیارد تومان برای این موزه هزینه شد و این موزه به عنوان موزه باستان شناسی شمال کشور مطرح است و اخیراً جام رشی که در کشورهایی همچون اسپانیا به نمایش گذاشته شده بود در نمایشگاه موزه رشت به نمایش گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 میلیارد از سفر رییسی به گیلان برای میراث فرهنگی

اختصاص 40 میلیارد از سفر رییسی به گیلان برای میراث فرهنگی