مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:422022-06-01سياسي

انتقاد یک نماینده از بیژن زنگنه


نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به پروژه های مهم نفت و گاز در ایلام، گفت: نیروهای بومی در حوزه نفت و گاز ایلام به کارگیری شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سارا فلاحی عصر روز سه شنبه در بازدید حیدری مدیرعامل نفت مرکزی از ساختمان معاونت عملیات شرکت نفت و گاز غرب در ایلام عنوان کرد: معاون عملیات در ایلام بی اختیار است و گردش های مالی پیمان ها در ایلام نیست و همه امورات مالی در جای دیگر تعیین تکلیف می شوند.

وی گفت: اینجا فقط یک ساختمان است و محتوایی متناسب برای آن تعریف نشده و در واقع یک آب نبات چوبی است که وزیر قبلی نفت به ایلامی ها داده است.

فلاحی بر حق ایجاد شرکت مستقل نفت و گاز ایلام به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم استان تاکید کرد و گفت: مردم ما از وزارت نفت برای رأی آوری طرح تأسیس شرکت بهره برداری نفت و گاز ایلام که کمیسیون انرژی مجلس به آن رأی مثبت داده، انتظار مساعدت دارند.

نماینده مردم استان ایلام از مدیر عامل نفت مرکزی خواست که مشکل سمت هایی که متعلق به ایلام است و هنوز به ایلام نیامده اند را سریعاً حل کرده و گریدهای فریز شده فرزندان ایلام را در این شرکت از حالت فریز خارج کند تا این جوانان متخصص و زحمتکش آنگونه که حقشان است ارتقا پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یک نماینده از بیژن زنگنه

انتقاد یک نماینده از بیژن زنگنه