مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-01اقتصادي

مرغداران کرمانشاه از جوجه ریزی‎ واهمه نداشته باشند/ مرغ مازاد خریداری می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شرکت پشتیبانی امور دام این سازمان از طریق اتحادیه ها با انعقاد قرارداد ضمن تأمین نهاده ها با هدف ذخیره و منجمد سازی، - شهریار قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای طرح مردمی سازی یارانه ها و عادلانه توزیع شدن آن، دولت بسته های حمایتی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته است.

وی در توضیح بسته حمایتی دولت در رابطه با تولیدکنندگان بخش دام و طیور، ادامه داد: وزارت جهادکشاورزی با تفاهمنامه های که با بانک کشاورزی منعقد کرده تسهیلات خوبی را در اختیار تولیدکنندگان بخش دام و طیور قرار می دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سود و کارمزد این تسهیلات بین 10 تا 15 درصد اعلام کرد و در خصوص نحوه دریافت آن، گفت: تولیدکنندگان بخش دام و طیور از این فرصت استفاده کنند و در سامانه سیستم یکپارچه اعتباری وزارت جهاد کشاورزی، سیتا ثبت نام کنند و تاییدیه آن توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها براساس پروانه بهره برداری صادر و به بانک ارجاع داده می شود.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: همچنین شرکت پشتیبانی امور دام کشور هم با تولیدکنندگان گوشت مرغی قراردادی انعقاد کرده که در قبال آن نهاده تحویل مرغداران خواهد داد و مرغ تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران کرمانشاه از جوجه ریزی‎ واهمه نداشته باشند/ مرغ مازاد خریداری می شود

مرغداران کرمانشاه از جوجه ریزی‎ واهمه نداشته باشند/ مرغ مازاد خریداری می شود