مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:572022-06-01سياسي

دولت و مجلس به استان های کم برخوردار توجه ویژه ای داشه باشند


استاندار خراسان جنوبی برضرورت توجه ویژه دولت و مجلس به استان های کم برخوردار از جمله خراسان جنوبی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی در دیدار با نایب رییس مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: طی چهار دهه گذشته در استان، اقدامات خوبی انجام شده که جای تقدیر دارد با این وجود فاصله خراسان جنوبی با استان های برخوردار،  بسیار زیاد است.

وی بیان داشت: همین فاصله سبب شده نوع مطالبه استانداران در استان های کم برخوردار و برخوردار متفاوت باشد، به این شکل که مطالبه در استان های کم برخوردار، تأمین زیرساخت هاست و در استان های برخوردار استانداران به دنبال انجام کارهای جدید هستند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به روحیه عدالت محوری و توجه به مناطق محروم که در دولت مردمی ایران قوی و مجلس انقلابی هست، متذکر شد: انتظار این است که با نگاه ویژه این دو حوزه به استان های محروم، فاصله بین مناطق کمتر برخوردار با برخوردار کمتر شود.

قناعت اظهار داشت: اکنون فضای کشور، فضای مناسبی برای حرکت های جهشی و جهادی است و ما باید از این فضا و شرایط برای رفع محرومیت استان بهره ببریم.

وی مطرح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند مجلس، تخصیص اعتبار ویژه ای برای محرومیت زدایی از 31 شهرستان 31 استان کشور است که دست استانداران و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس به استان های کم برخوردار توجه ویژه ای داشه باشند

دولت و مجلس به استان های کم برخوردار توجه ویژه ای داشه باشند