مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:022022-06-01سياسي

روز پر از باغ شهر استاندار فارس


استاندار فارس، در روز قبل، در بیشتر جلسه و نشست های خود با معضلی به نام «باغ شهر» روبرو شد، وی ابتدا در شورای عالی کشاورزی با مسئله حق استفاده عشایر از مراتع مواجه شد که توسط باغ شهرها به ویژه در منطقه کوهمره و سیاخ دارنگون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با تاکید بر تعیین تکلیف سند مالکیت اراضی عشایری استان فارس، افزود: باید تکلیف باغ شهرهای بی ضابطه منطقه کوهمره روشن شود، نمی شود که یک عده زمین های آن منطقه را بگیرند و باغ شهری ایجاد کنند.

گفتنی است تنها در بخش کوچک سیاخ دارنگون از منطقه کوهمره،  30 هزار باغ شهر شناخته شده وجود دارد که نه تنها آبی برای رودخانه قره آغاج باقی نگذاشته اند، بلکه این منطقه بکر طبیعی را با معضل انباشت زباله مواجه کرده اند.

ایمانیه همچنین عصر دیروز در حالی که در نشست حمایت از تولید شرکت کرده بود و در پی اختصاص زمین برای کاشت گیاهان دارویی و توسعه مراکز گردشگری بود، مجددا با دیوار لوکس باغ شهرها مواجه شد.

ایمانیه در این جلسه پیشنهاد داد برای اینکه از این به بعد جلوی ساخت باغ شهرها، چاه ها و ساخت و ساز غیرمجاز در استان فارس گرفته شود بخش نامه ای به دهیاران، بخشداران، فرمانداران و شهرداران فارس ابلاغ شود که چاه ها، باغ شهری ها و ساخت و سازهای غیرمجاز محل فعالیت خود را احصا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پر از باغ شهر استاندار فارس

روز پر از باغ شهر استاندار فارس