مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:172022-06-01بين الملل

دبه پشت دبه ماله پشت ماله!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد از قول دیاکو حسینی، نوشت: بعد گذشت چهار دهه از قطع روابط تهران- واشنگتن، این دو کشور حتی اگر به زبان مشترکی در مباحث فی مابین نیز نرسیده باشند قطعاً به درک و فهم مشترکی رسیده اند که بتوانند روی آن دسته از .

- همکار مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری در دولت سابق گفت نه قطر و عمان و نه حتی چین و روسیه، در تراز میانجی مذاکره و توافق ایران با آمریکا نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آفتاب یزد از قول دیاکو حسینی، نوشت: بعد گذشت چهار دهه از قطع روابط تهران- واشنگتن، این دو کشور حتی اگر به زبان مشترکی در مباحث فی مابین نیز نرسیده باشند قطعاً به درک و فهم مشترکی رسیده اند که بتوانند روی آن دسته از اختلافات تمرکز کنند که قابل حل و رفع ابهام های موجود است.

دیاکو حسینی در مواجهه با این پرسش که؛ تا چه اندازه به حل اختلافات ایران و آمریکا بدون میانجی اعتقاد دارد و نیز این که اساسا حل اختلافات نیاز بـه میانجی دارد یا خیـر؟ می گوید: فکر می کنم طرفین، دیدگاه های یکدیگر را به خوبی می فهمند مشکلات را به خوبی شناخته و بدان آگاهی دارند و نسبت به خطوط قرمز و حساسیت های متقابل هم مطلع هستند؛ بنابراین در چنین فضایی نیازی به میانجی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبه پشت دبه ماله پشت ماله!

دبه پشت دبه ماله پشت ماله!