مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 08:372022-06-01سياسي

جوکار: آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می شود


نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به روستاهای ندوشن از حل مشکلات آب روستاهای این منطقه تا اول تیرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار در جمع اعضای شورای روستای نیوک از توابع بخش ندوشن با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: همه نسبت به امام راحل دٍین داریم و باید آرمان های ایشان تحقق یابد.

آرمان های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی این بود که مردم ما بهترین مردم هستند و باید بهترین خدمات به آن ها ارائه شود.

وی افزود: امام خمینی (ره) عمر خود را برای مردم و تشکیل ساختار برای خدمت رسانی به آنها گذاشتند و امروز هم اقتدار لازم و کافی را در سطح منطقه و بین الملل به برکت یادگار امام راحل داریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که هدف اصلی از تشکیل جلسه امروز پیگیری مصوبات جلسه گذشته بوده است، گفت: ان شاءالله در دولت سیزدهیم که خدمتگزار است بتوانیم قدمی را برای مردم در راستای خدمت بیشتر و بهتر برداریم.

جوکار اشاره به مصوبات دی ماه سال گذشته در روستای نیوک، اظهار کرد: بهره برداری از کنارگذر نیوک یکی از مصوبات جلسه گذشته بوده که تا سه ماه آینده تمام امور مربوط به آن انجام و پس از آسفالت، آماده بهره برداری خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می شود

جوکار: آب روستاهای ندوشن تا اول تیرماه وصل می شود