مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01اجتماعي

ادعای یک ستاره شناس: 4 تمدن فرازمینی در کهکشان ما وجود دارد


اخترشناسانی که بخشی از این برنامه هستند بر این عقیده اند که اتخاذ یک رویکرد فعالِ این چنینی احتمالاً نتایج بهتری برای مواجهه با یک تمدن بیگانه نسبت به جستجوی آسمان برای یافتن نشانه هایی از حیات فرازمینی دارد.

- اخترشناسانی که بخشی از این برنامه هستند بر این عقیده اند که اتخاذ یک رویکرد فعالِ این چنینی احتمالاً نتایج بهتری برای مواجهه با یک تمدن بیگانه نسبت به جستجوی آسمان برای یافتن نشانه هایی از حیات فرازمینی دارد.

یک ستاره شناس مدعی شد که چهار تمدن مخرب فرازمینی در کهکشان راه شیری وجود دارد و احتمال اینکه آنها به ما حمله کنند مانند احتمال برخورد یک سیارک غول پیکر به زمین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وایس، آلبرتو کابایرو (Alberto Caballero) از دانشگاه ویگو اسپانیا تخمین زده که احتمالاً چهار تمدن در کهکشان راه شیری وجود دارند که خبیث هستند و اگر به ارسال پیام به بیگانگان ادامه دهیم، ممکن است به ما حمله کنند.

ماه گذشته گزارش شد که اخترشناسان در پیام رسانی اطلاعات فرازمینی (METI) در حال برنامه ریزی برای ارسال مجدد پیام هایی به فضا هستند به این امید که با گونه های هوشمند دیگری در جهان مواجه شویم.

اخترشناسانی که بخشی از این برنامه هستند بر این عقیده اند که اتخاذ یک رویکرد فعالِ این چنینی احتمالاً نتایج بهتری برای مواجهه با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای یک ستاره شناس: 4 تمدن فرازمینی در کهکشان ما وجود دارد

ادعای یک ستاره شناس: 4 تمدن فرازمینی در کهکشان ما وجود دارد