مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01اقتصادي

زیرساخت های استان یزد برای نمایشگاه های بین اللملی ضعیف است


مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان یزد با بیان این که بنا داریم فاز نخست طرح توسعه نمایشگاه استان یزد را طی دو یا سه ماه آینده اجرایی کنیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد  قافی در نشست خبری که به منظور گرامیداشت روز جهانی صنعت نمایشگاهی برگزار شد، با بیان این که امسال بالغ بر 40 رویداد نمایشگاهی در استان یزد برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: تاکنون دو مورد آن با مشارکت خوب جامعه هدف و شهروندان برگزار شده است.

وی توسعه همه جانبه نمایشگاه را از جمله برنامه های در دستور کار شرکت نمایشگاه های استان یزد دانست و افزود: سعی داریم توسعه کمی و کیفی نمایشگاه بین اللملی استان یزد در کنار هم برنامه ریزی و اجرایی کنیم.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های استان یزد بازنگری و تدوین طرح جامع نمایشگاهی را یکی از اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: در فاز اول 12 هزار متر مربع در قالب سه سالن با استانداردهای نمایشگاهی پیش بینی شده است.

قافی ایجاد فضاهای خدماتی مورد نیاز را از دیگر اقدامات در دستور کار دانست و خاطرنشان کرد: سعی شده نسبت به طراحی فضاهای متنوع با سلایق مختلف اقدام شود.

وی با بیان این که نمایشگاه بین المللی استان یزد در زمینی به مساحت 56 هکتار زمین با رینگ فضای سبز دارای عرض 50 متر به طول 16 هکتار ایجاد شده است، گفت: بنا داریم فاز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های استان یزد برای نمایشگاه های بین اللملی ضعیف است

زیرساخت های استان یزد برای نمایشگاه های بین اللملی ضعیف است