مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:522022-06-01اقتصادي

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی


ضروری است تا وزارت نفت مزد مردم بام نفتی ایران را به درستی و عادلانه پرداخت کند و این شهر را بیشتر دریابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج طبق آنچه که در آمارهای رسمی وجود دارد شهرستان گچساران کریدور استخراج و صدور نفت کشور به شمار می رود که روزانه تا یک میلیون بشکه نفت از این شهرستان استخراج شده و یا برای صادرات از گچساران عبور می کند و گچساران از این حیث در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و معیشت مردم با توجه به وابستگی اقتصاد کشور به نفت نقش اصلی و مهمی را ایفا می کند.

اما همین شهرستان اکنون محروم از بسیاری امکانات بوده و به قول رییس سازمان برنامه و بودجه و حتی نماینده ولی فقیه در استان از منابع نفت و گاز تنها دود آن را بهره مند است که باید وزارت نفت توجهی ویژه برای کمک به توسعه این شهرستان نفت خیز داشته باشد.

در نشستی که با حضور مسئولان وزارت نفت در معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اعتبارات 57 میلیارد تومانی جهت اجرای چند پروژه در این استان از محل اعتبارات نفت مورد بررسی قرار گرفت که در آن به موضوعات دیگری نیز اشاره شد.

در این نشست معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه منطقه ویژه انرژی در گچساران در دست بررسی است یادآور شد که با اجرای آن بخشی از مشکلات گچساران و به کل مشکلات استان در زمینه اشتغال نیز برط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی

وزارت نفت؛ گچساران را دریابد/راه اندازی بیمارستان سوختگی کمترین مزد مردم بام نفتی