مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:572022-06-01اقتصادي

سامانه «هاب دفا»؛ تحولی در ارتباط دانشگاه های شمال غرب کشور با صنعت


شرکت کارگزاری فاتحان عصر تدبیر با راه اندازی سامانه «هاب دفا» ، قدم جدیدی را برای فروش خدمات در بستر دانشگاه و ارتباط با صنعت برداشته است.

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ یکی از بزرگترین چالش های کشور از 70 سال گذشته تا امروز در عرصه علم و فناوری ارتباط دانشگاه با صنعت است که با استقرار کارگزاران تبادل فناوری در دانشگاه های کشور، فرآیند ارتباط با صنعت جان تازه ای گرفته است.

سامانه هاب دفا چیست و چه ماموریتی دارد؟ به تازگی شرکت کارگزاری فاتحان عصر تدبیر با راه اندازی سامانه هاب دفا ( دانش ، فناوری و اشتغال ) ، قدم جدیدی را برای فروش خدمات در بستر دانشگاه و ارتباط با صنعت برداشته است.

آنچه تا امروز از آن به عنوان ابزار برای ارتباط گیری بین دانشگاه و صنعت استفاده شده است در بهترین حالت سامانه های دولتی بوده است.

سامانه هایی مثل ساتع، تاپ، دانشمند و .

از جمله سامانه های دولتی و خصولتی هستند که با هدف بهم رسانی دانشگاه و صنعت  ایجاد شده اند.

اما هاب دفا به عنوان یک سامانه بخش خصوصی و با هدف فروش خدمات دانشگاهی جدیدا در عرصه ارتباط دانشگاه با صنعت ایجاد شده است و هدف آن فروش خدماتی مثل خدمات آزمایشگاهی دانشگاهی، عارضه یابی صنایع بوسیله اعضای هیئت علمی، دریافت ایده های فناورانه و بازاریابی و تجاری سازی آن، برگزاری تورهای صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «هاب دفا»؛ تحولی در ارتباط دانشگاه های شمال غرب کشور با صنعت

سامانه «هاب دفا»؛ تحولی در ارتباط دانشگاه های شمال غرب کشور با صنعت