مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-01سياسي

مشکلات مردم را با پشت میزنشینی نمی توان حل کرد


معاون توسعه مدیریت، منابع و نماینده تام الاختیار مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با پشت میزنشینی نمی توان به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سید محمدرضا حسینی در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که امروز توفیق پیدا کردیم تا ارتباط چهره به چهره ای با مردم عزیز این استان داشته باشیم .

وی با بیان این که در نظام اسلامی، بدون ارتباط مستقیم با کارگزاران نظام نمی توان به سمت عدالت با سرعت لازم حرکت کرد، گفت: ارتباط مستقیم با مردم که صاحبان اصلی این نظام بوده لازمه و ضرورت این خدمت گذاری است.

وی افزود: ما در سفرهای استانی سعی می کنیم، موضوعاتی که مردم دغدغه بیشتری دارند که از جمله آن ها در حوزه بازنشستگی، روابط کار و اشتغال است، میز خدمت هایی در این ارتباط تشکیل دهیم تا به صورت چهره به چهره در راستای مرتفع کردن مشکلات مردم قدم برداشته شود.

حسینی با تاکید براینکه با پشت میزنشینی نمی توان به مشکلات مردم رسیدگی کنیم، گفت:  قسمتی از این مشکلات برگرفته از سیاست های اشتباه گذشته بوده و قسمتی نیز ممکن است مربوط به خود ما باشد؛ از این رو ارتباطات چهره به چهره با مردم انگیزه ها را درپیگیری امور بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم را با پشت میزنشینی نمی توان حل کرد

مشکلات مردم را با پشت میزنشینی نمی توان حل کرد