مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:172022-06-01اقتصادي

بکارگیری انعطاف های قانونی برای رونق اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: فعالان اقتصادی از اجرای قوانین و مقررات استقبال می کنند اما اگر جایی قانون می تواند انعطاف خاصی داشته باشد مسوولان باید آن را اعمال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا صفا در همایش تجلیل از پیشکسوتان، کارگزاران و ترخیصکاران امور گمرکی هرمزگان اظهار داشت: واردات و صادرات کالا از جریان های تجاری مهم در هر کشور است که می تواند چرخ اقتصاد را به گردش در آورد و موجب رونق تجاری گردد.

وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان در دوره نهم با  شعار اتاق شیشه ای و شفاف توانست اعتماد  فعالان اقتصادی را به دست آورد و جایگاه خود را در استان تقویت کند و یکی از اهداف مهم اتاق بازرگانی هرمزگان تقویت و ایجاد تشکل های تخصصی در اتاق بازرگانی است که با همت بلند فعالان اقتصادی و پیگیری دست اندرکاران اتاق در حال حاضر اتاق بازرگانی هرمزگان دارای 11 تشکل اقتصادی و 12 کمیسیون تخصصی است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان ادامه داد: در برهه کنونی که فعالان اقتصادی به دلیل نوسانات اقتصادی و قوانین دست و پاگیر امورات خود را به سختی به پیش می برند اتاق با همدلی و تعامل مسوولان و همراهی بی نظیر فعالان اقتصادی توانسته است بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه گمرکی و سایر حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری انعطاف های قانونی برای رونق اقتصادی

بکارگیری انعطاف های قانونی برای رونق اقتصادی