مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:322022-06-01اقتصادي

محموله صادراتی ارسالی به کشور افغانستان بنزین نبود+سند


12محموله هیدروکربن سبک به گمرک ایران اظهار شده بود و تشریفات گمرکی برای خروج هیدروکربن انجام شده ( نه بنزین ) بنابراین مسئولیت اظهار خلاف واقع بر عهده تاجر افغان به مقامات کشورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید روح اله لطیفی ،سخنگوی گمرک ایران در واکنش به ادعای طالبان مبنی بر مرجوع کردن 12 تانکر حامل بنزین بی کیفیت به ایران گفت: تعداد 12 دستگاه تانکر صادراتی حامل هیدروکربن سبک   از مبدا گمرک منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان طی دو فقره اظهارنامه صادراتی به شماره سریال های 450664 و 451072 به مقصد گمرک میلک واصل  شد که پس از انجام تشریفات قانونی برای صادرات هیدروکربن ( و نه بنزین )  در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به مقصد کشور افغانستان خارج شد.

وی افزود: در ابتدا دو دستگاه تانکر حامل هیدروکربن سبک   به گمرک میلک در استان سیستان و بلوچستان  مرجوع که با اعلام مجدد تاجر افغان مجددا محموله به کشور افغانستان بازگردانده شد.

سخنگوی گمرک تاکید کرد : اسناد و مدارک کالا و اظهار نامه مذکور صادرات هیدروکربن سبک  است نه بنزین و اینکه تاجر افغان به گمرک کشور خود چه اظهار کرده و یا چگونه این محصول را توزیع، استفاده و یا به فروش می رساند در  صلاحیت، حاکمیت و قوانین کشور افغانستان است و با وجود   پیگیری ها و تماس های متعددی که در این خصوص با مسؤلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله صادراتی ارسالی به کشور افغانستان بنزین نبود+سند

محموله صادراتی ارسالی به کشور افغانستان بنزین نبود+سند