مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:572022-06-01سياسي

کاروان زیرسایه خورشید وارد خراسان جنوبی می شوند


دبیر ستاد دهه کرامت کانون های خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: شمیم عطر رضوی با ورود 10 کاروان از خدام در اقصی نقاط استان می پیچد و عقد 16 زوج جوان بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حامد عرب زاده، دبیر ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: پانزدهمین سال جشن بین المللی زیر سایه خورشید از 15 خرداد جاری در مناطق روستایی و شهری استان آغاز و به مدت یک هفته ادامه می یابد.

وی افزود: خراسان جنوبی در این هفته میزبان 10 کاروان 34 نفره از خدام رضوی با ترکیب روحانی، مداح و پرچم آستان قدس است که در دو گروه به شمال و جنوبی استان اعزام می شوند.

دبیر ستاد دهه کرامت خراسان جنوبی تصریح کرد: کاروان خدام رضوی روز یکشنبه 15خرداد میهمان شهرستان های زیرکوه و سرایان، دوشنبه 16خرداد میهمان شهرستان های درمیان و قائنات، 17خرداد میهمان شهرستان های خوسف و فردوس و 18خرداد نیز میهمان شهرستان های بیرجند و طبس خواهند بود.

عرب زاده یادآور شد: دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران و بازدید از مراکز نظامی و انتظامی از جمله برنامه های کاروان خدام رضوی در دهه کرامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان زیرسایه خورشید وارد خراسان جنوبی می شوند

کاروان زیرسایه خورشید وارد خراسان جنوبی می شوند