مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:522022-06-01اقتصادي

شروع طرح نظارت بر فعالیت معادن در لواسانات


مسئول امور سیاسی، انتظامی و امنیتی بخشداری لواسانات از شروع طرح نظارت بر فعالیت معادن و کارگاه های تولیدی بتن در بخش لواسانات خبر داد.

- امیر بهزادی مقدم معاون بخشدار و مسئول امور سیاسی، انتظامی و امنیتی بخشداری لواسانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شمیرانات از مراحل مختلف برداشت و فعالیت معادن و کارگاه های تولیدی بتن بازدید به عمل آمد.

وی گفت: در بخش لواسانات 7 واحد معدن فعال و غیر فعال و 2 کارگاه تولید بتن آماده وجود دارد و با توجه به اهمیت موضوع اشتغال و تولید از طریق بازدید هایی که از این واحد ها صورت می گیرد، پیشنهادات و راهکار ها در خصوص ایجاد اشتغال بررسی و سپس جمع بندی و به مبادی ذیربط منعکس می شود .

وی افزود: علاوه بر آن از طریق بازدیدهای میدانی فعالیت این واحدها تحت نظر قرار گرفته تا نسبت به رعایت موارد قانونی و جلوگیری از تضییع حقوق مردم اقدام به موقع صورت پذیرد.

معاون بخشدار و مسئول امور سیاسی، انتظامی و امنیتی بخشداری لواسانات ضمن بررسی روند فعالیت این کارگاه اظهار کرد: تلاش ها بر این است که با شناسایی و رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات، روند تولید در بخش های مختلف رو به رشد و توسعه حرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع طرح نظارت بر فعالیت معادن در لواسانات

شروع طرح نظارت بر فعالیت معادن در لواسانات