مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-01دانش

آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نوروز شمسی رییس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 در پنجشنبه 12 خرداد خبر داد و گفت: - رییس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) در روز 12 خرداد خبر داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نوروز شمسی رییس مرکز سنجش پزشکی از برگزاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 در پنجشنبه 12 خرداد خبر داد و گفت: تمامی فرآیند این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی انجام می شود.

وی در این باره اظهار کرد: دانشگاه های علوم پزشکی که مجری دوره فلوشیپ هستند این آزمون را برگزار می کنند و داوطلبان می توانند تا پایان وقت اداری امروز با مراجعه به دانشگاه های علوم پزشکی کارت خود را دریافت کنند.

وی افزود: هزار نفر در آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1401 شرکت می کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: آزمون کتبی (به صورت کاغذی و غیرمتمرکز و در برخی موارد به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه 12 خرداد 1401 رأس ساعت 9 صبح برگزار می شود و پس از برگزاری آزمون، بررسی به اعتراضات آزمون کتبی روز جمعه 13 خرداد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می شود

آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ پزشکی فردا برگزار می شود