مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 17:572022-06-01اقتصادي

راه 934 روستا چشم به راه مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: 934 روستا در استان از راه خاکی و شوسه برخوردار هستند.

- اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار  فارس در تبریز اظهار کرد: در حال حاضر از دو هزار و 745 روستای استان یک هزار و 820 روستا دارای راه ارتباطی می باشد که از این تعداد یک هزار و 651 روستا از راه آسفالت و 934 روستا از راه خاکی و شوسه برخوردار می باشند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر راه 50 میلیارد اعتبار نیاز است، افزود: در استان در حال حاضر برای روکش و آسفالت راه های شریانی، اصلی و فرعی 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز هست.

علیزاده بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول 750 کیلومتر را نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار دانست و اضافه کرد: حذف نقاط پر حادثه به تعداد 73 مورد پرخطر اعتباری معادل 10 میلیارد ریال را نیاز دارد.

وی از وجود 10 هزار کامیون فرسوده در استان خبر داد، اضافه کرد: این ناوگان با عمری بالای 25 سال نیازمند نگاه ویژه و جزئ ضروریات می باشد چرا که این ناوگان عهده دار حمل و نقل های ترانزیتی و بین المللی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی خواستار نگاه ویژه به توسعه پایانه های مرزی جلفا و نوردوز با ضرورت تامین 2 میلیارد ریال شد و گفت:  جاده های مواصلاتی با 8 میلیارد ریال اعتبار و تکمیل نواقصات و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه 934 روستا چشم به راه مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی

راه 934 روستا چشم به راه مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی