مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:022022-06-01سياسي

معاون صنایع دستی تغییر کرد/جلالی جای محمودیان را گرفت


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حکمی مریم جلالی را به عنوان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حکم سید عزت الله ضرغامی خطاب به مریم جلالی چنین آمده است: سرکار خانم مریم جلالی دهکردی نظر به شایستگی های فردی، دانش و تجربیات ارزشمند در مدیریت های فرهنگی به ویژه حوزه های ماموریتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طی این حکم به سمت معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی منصوب می شوید.

صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث ارزشمند ملی ایرانیان، جایگاه برجسته و بی بدیلی در سطح جهانی دارد.

سرکار عالی ماموریت دارید تا با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری از همه ظرفیت های موجود، تمامی توان و استعداد مجموعه بازیگران این عرصه را در جهت تحقق سیاست های جدید و تحولی وزارتخانه به کار گیرید.

ارتقای سطح طراحی و زیبایی های هنری، کاربردی سازی، نوآوری در بسته بندی و ارائه محصول، برندسازی، تسهیل در امر تولید و رفع نیازهای اولیه فعالان پرتلاش این عرصه، بهره گیری از ظرفیت های دانش بنیان و خانه های خلاق، استفاده حداکثری از امکانات و انگیزه های بخش های دولتی، عمومی و خصوصی، حضور جدی در استان ها و مراکز تولید، آموزش علمی و ارتقای سطح مهارت های انسانی، بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها و مراکز علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون صنایع دستی تغییر کرد/جلالی جای محمودیان را گرفت

معاون صنایع دستی تغییر کرد/جلالی جای محمودیان را گرفت